Konfigurator - prosim o komentar

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Únor 4 19:45:11 CET 2008

Ja zas presne neviem, co vsetko ma byt konfigurovatelne... Samotne XML
(subory s priponou spravidla xml) su dostatocne prehladne, tam by som
problem nevidel, ze by si ich niekto nevedel napisat (podla nejakeho
vzoroveho prikladu) v oblubenom txt editore. Neprivetive su prave
schemy (pripona xsd), preto som doporucil nastroj, ktory s nimi pomoze.
V scheme je definovany obsah XML suborov, t.j. ake elementy musi,
nemusi obsahovat, ktore mozu/musia byt viacnasobne, ake je clenenie
subelementov, ake hodnoty mozu nadobudat elementy atd. Ak si toto vies
predstavit napisatelne raz (raz za cas), tak problem nevidim. Ak by si
ale aj schemu mal pisat uzivatel - to by problem mohol byt. No ale
pozor! Kazdy validacny parser ma moznost validaciu vypnut, potom schemu
netreba... s tym, ze stracas tie vyhody...

miro