RE: Monopolisti a bojkot (Re: [OT] o my?ích linuxu (bylo Reference na www.alza.cz))

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Pondělí Únor 4 18:32:04 CET 2008

> povazujete za
>
> Mno, ako cvicenie z logiky to nie je zle... Ta negacia by
> skor mala zniet: "Linux ako OS *nie je bezpecnejsi* pre
> vladne nasadenie".
>
> Preco by mal byt?

Netvrdim, ze je, zato Vy bez relevantnich argumentu tvrdite, ze neni :-)

> Uvadzal som ich vcera. Skumanie rozsiahleho zdrojoveho textu
> Lin a spol., suvisiaceho procesu prekladu, zabezpecenie
> distribucie a udrzby atd. je problem rovnako iracionalneho
> rozsahu ako skumat binar Win apod.

Podle mych zkusenosti je radove jednodussi verifikovat SW se zdrojovym
kodem, nez bez nej.

> jako suverenni stat
>
> Neriesil by som to.
>
> Je nebezpecne naivne sa domnievat, ze bezpecnost mozno stavat
> na comkolvek tak zlozitom a krehkom ako je operacny system,
> nech je opensource alebo closed.
>
> wek

Je podstatne naivnejsi spolehat na to, ze derami v operacnim systemu nemohou
uniknout bezpecnostne relevantni informace.

Jiri Foldyna

Daląí informace o konferenci Hw-list