eagle

Radek Sztwiorok sztrad@gmail.com
Pondělí Únor 4 16:19:53 CET 2008

Omlouvam se za mystifikaci .Ted jsem si vsiml ze ceny uvedene na anglicke mutaci stranek  jsou urcene pro USA.Zase jsou  neco extra ze musi mit ty ceny o tretinu lepsi.Stejne je zajimave ze v dolarech to vyjde podstatne levneji.
Radek
  ----- Original Message -----
  From: admin.mtech@gmail.com
  To: 'HW-news'
  Sent: Monday, February 04, 2008 3:33 PM
  Subject: RE: eagle

  No kupoval som upgrade + schema.

  isiel som cez cadware. Ani som neskusal ist priamo na vyrobcu, kedze medzi dealermi je jasne napisany Cadware a Elcad.
  Pokial som to prepocital, tak nahrubo je tam rozdiel do 1000,- skk.
  No pokial je Vam luto tej tisicky, stante sa dealerom cadsoftu, a mate to lacnejsie :-).

  .... aj dealer musi z niecoho zit ....

  -mt-