eagle

Radek Sztwiorok sztrad@gmail.com
Pondělí Únor 4 16:06:52 CET 2008

Ono to není 1000 ale 10000 nevim jak pro Vas ale pro mne je na cene 30000 rozdil 10000 dost.Z toho co pisete mi vyplyva ze ceny na webu cadware nejsou aktualni.Poptam je a uvidim.
Radek
  ----- Original Message -----
  From: admin.mtech@gmail.com
  To: 'HW-news'
  Sent: Monday, February 04, 2008 3:33 PM
  Subject: RE: eagle

  No kupoval som upgrade + schema.

  isiel som cez cadware. Ani som neskusal ist priamo na vyrobcu, kedze medzi dealermi je jasne napisany Cadware a Elcad.
  Pokial som to prepocital, tak nahrubo je tam rozdiel do 1000,- skk.
  No pokial je Vam luto tej tisicky, stante sa dealerom cadsoftu, a mate to lacnejsie :-).

  .... aj dealer musi z niecoho zit ....

  -mt-