eagle

admin.mtech@gmail.com admin.mtech@gmail.com
Pondělí Únor 4 15:33:06 CET 2008

No kupoval som upgrade + schema.

isiel som cez cadware. Ani som neskusal ist priamo na vyrobcu, kedze medzi
dealermi je jasne napisany Cadware a Elcad.
Pokial som to prepocital, tak nahrubo je tam rozdiel do 1000,- skk.
No pokial je Vam luto tej tisicky, stante sa dealerom cadsoftu, a mate to
lacnejsie :-).

.... aj dealer musi z niecoho zit ....

-mt-

  _____

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Radek Sztwiorok
Sent: Monday, February 04, 2008 3:21 PM
To: HW-news
Subject: eagle

Zdravim
Kupoval tu nekdo posledni dobu subjekt?Da se objednat primo u vyrobce nebo
mne odkazou na zastoupeni?Nejak mi nesedi ceny z dolaru a usetrit 10000Kc
oproti nasemu zastoupeni je dosti dost.Jeste jsem Cadware nekontaktoval
pouze koukam do ceniku.Jedna se mi o profi provedeni schema a deska (a asi
jednou standart verze toho stejneho).
Dekuji Radek