HDO - was: Re: Odlehčení sítě, potíže?

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Pondělí Únor 4 13:48:57 CET 2008

Jeste dotaz, jak jste to myslel s tim Jablotronem ?
Me nejak nesedi, jednou byl o nich clanek, takovy chlubici, ze vyrabeji
ceskou elektroniku, pritom to neni pravda, vyrabi cinskou elektroniku (a
ja toho nejsem zastance , protoze me staci malo, nemusim ochuzovat
zdejsi firmy o cesky kapital, ale to je na dalsi vlakno ;-)
Dale bych mel k nim vyhradu, prave diky tomu, ze by to mohlo okopirovat
a patentovat ;-)
Pokud tomu tak neni, rad se poucim.
LK