HDO - was: Re: Odlehčení sítě, potíže?

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Pondělí Únor 4 12:04:53 CET 2008

Resil jsem to pasmovou propusti + signalovy procesor.
S tou cenou ma pan Lukesh pravdu, ale nevyrabim to v Cine ve
stotisicovem mnozstvi ;-)  jakmile k tomu dospeju, bude cena 4tinova
.Zatim tolik objednavek nemam ;-)
Mimochodem, kdyz to nekdo resi tak , ze zakoupi od Eniky vysilac a
prijimac za vice nez 2500 kc bez dph, tak tohle je reseni o 1000kc nizsi ;-)

Rozdil tarifu : ano je jiz mensi, ale hodne lidi nezapocitava rovnez
cenu za dopravu energie.a u nekterych sazeb je rozdil 4nasobny..

LK