Re: Monopolisti a bojkot (Re: [OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz))

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Únor 4 12:02:03 CET 2008

Tak muj posledni prispevek na toto tema:

> Vadilo mi, ze me nutili tohle delat v softu ktery nemam a ten si
> koupit.

Uz jsem tu prece psal, ze me take nutili, abych si do skoly koupil
nejake ucebni pomucky. Na tom neni nic divneho. Nevim, proc by mely
byt ucebni pomucky zadarmo. At si kazdy student nakoupi sve ucebni
pomucky a ty pak pouziva. Ano, kazdou ucebni pomucku nekdo prodava.

> Kdyz jsem se ucili neco o databazich, tak jedine MS SQL, vse ostatni
> je k nicemu - no to prece neni pravda. A tak dale ...

Na necem se to ucit musi, nekdo neco vybrat musi, aby to melo nejakou
kulturu a dalo se to kontrolovat. MS SQL je dokonce take zdarma.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz