Uprava baterky - menic pre LED z 1x AA accu

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Únor 4 10:16:45 CET 2008

Ta schema nie je moj vymysel, je to najjednoduchsia schema z netu, co
som nasiel (este zjednodusit sa da vypustenim usmernovaca, ale svit LED
bol nizsi). Klucova formulka na vyhladavanie je "LED blocking
oscillator".

Funkcia je jednoducha, popisana je napr. tu, takze nemusim pisat ja :-)
http://www.cappels.org/dproj/ledpage/leddrv.htm

Dalsie odkazy:
http://elm-chan.org/works/led1/report_e.html
Trocha iny menic: