Odlehčení sítě, potíže?

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Pondělí Únor 4 09:49:05 CET 2008

Kdyz budu mit monopol a budu neumerne zdrazovat, pak budu hodne uspesny
;-) a kdyz mi klesnou prijmy tak zase zdrazim, protoze kdyz nekdo musi
ode me odebirat zaplati jakoukoliv cenu, jinak by musel umrit .
Kdyz budu jako jediny v CR vyrabet auta a dovoz bude zakazany, koupite
si auto ode me , nebo budete sedet doma za zadku ? ;-)
Jiste konkurence existuje, ale stejne tak jako u telekomu, vetsinou to
jde po trasach monopolnich, takze spise pseoudokonkurence.

Jinak tady je muj maly projektik na setreni elektricke energie a tyka se
*HDO : www.kdosetrimazatri.cz*

LK