katedrala - trziste (CS - OS)

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pondělí Únor 4 09:45:02 CET 2008

Dekuji odpovedi obou panu jsou v poradku, mne jenom zajimalo, jestli nekdo
nezacne prohlasovat neco ve smyslu "podobnou hovadinu jsem jeste necetl" nebo
neco podobneho.

Jestli mne ted povazujete za magora, ze jsem vas pozadal o precteni, tak vezte
ze jsi tak nepripadam, protoze ten text uz ve Vas zustane. Netvrdim ze zmeni
Vas postoj o 180°, to bych v zadnem pripade nemohl predpokladat.
Pro mne je 0°1' dobry vysledek :-)

Za sebe musim rict, ze ac jsem priznivcem OS jiz dlouho, teprve pri cteni teto
knizecky jsem mel pocit ze jsem pochopil jak a proc OS svet funguje.
Tim jsem byl puzen Vam to zprostredkovat.
Jestli to nekoho urazi, tak se omlouvam.

Jakub Ladman