Re: Monopolisti a bojkot (Re: [OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz))

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Únor 3 23:55:51 CET 2008

>To ne, ale ja bych chtel typ fixa :-)

No a mna konkretne jeden perverzny tipek nutil do toho vtedy moderneho tusoveho pera, a pritom mne sa dobre pisalo s klasickym lievikovym za pat patdesiat, ktore som napokon mal zadarmo zdedene od mojho otca.

Inak, co dnesni mladi asi nebudu poznat, problem bol zohnat pauzak... Nie zeby bol drahy, vobec nie, len sa nedal zohnat. Oficialne sa totiz v maloobchode v tom case nevyskytoval.

wek