Monopolisti a bojkot (Re: [OT]omyších linuxu (bylo Reference nawww.alza.cz))

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Únor 3 23:51:44 CET 2008

>Dobre uznavam, ze jsem se unahlil.
>Slo mi o to, ze si dovedu predstavit jak to delat, v podstate nejde o nic
>jineho nez o disciplinu.
>
>Jakub Ladman

O, to mate mozno pravdu, uprimne povedane toto slovo by som ja nepouzil, ale mozno je to ono.

Viete vsak, co ta "disciplina" stoji? Myslim v peniazoch.

Myslite si ze sa to VZDY oplati?

Toto je totiz zlomove miesto debaty. Urcite su projekty, kde multiplatformnost je vyhoda; potom su take, kde je vyslovene obtiaz; no a urcite su aj take kde je to tak fifty fifty, resp. je to tazko dopredu povedat.

Problem je, ze je privela ludi co spakruky prehlasia, ze byt multiplatforny je jednoduche - prip. ze je to *len* o discipline. Tito maju bud skusenosti s prvou kategoriou, alebo s tretou vo faze kde sa este ta vyhoda ci nevyhoda nevyvrbila, a bohuzial su aj taki, co skusenosti ziadne nemaju.

wek