Monopolisti a bojkot (Re: [OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz))

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Únor 3 23:22:22 CET 2008

> A proc by to melo jit v OpenOffice? Vzdyt moje lednice to take
> nenacte, tak proc by to melo jit zrovna na linuxu? Jestli chce nekdo
> komunikovat s nekym jinym, holt se musi prizpusobit.

Ahoj Petre, vazim si te jako cloveka, kteremu neni cizi neco cemu se rika
socialni inteligence, ostatne clovek bez ni by mi asi na vlastni naklady
neposlal tri zdroje z tiskaren, ale tohle mne uz privadi k samotne hranici
na*ranosti.

V tomto pripade nemuze stat prosazovat zavislost na nejakem konkretnim
komercnim produktu jednoho konkretniho producenta, nemuze nemuze nemuze
nemuze, neni to ani moralni ani ekonomicke.
A zalezi jen na kvalite usudku lidi co o tom rozhoduji.

> Standarta je vlajka na hrade.

Nehlede k problemum s pravopisem meho predrecnika by stat mnel skutecne dbat
na blaho svych obcanu, potazmo zde podnikajicich firem a ne na blaho jedne
konkretni firmy za velkou louzi.

Ja osobne nesouhlasim ze k formatu jsou potreba zdrojove kody, ale je potreba
aby byla kvalitne a uplne dokumentovana struktura dat, tak aby kazdy kdo chce
se statem komunikovat si mohl vybrat OS i programy kterymi tak bude cinit.
A papirova alternativa, nebo ve skole logaritmicke pravitko, ve zkutecnosti v
dnesni dobe nejsou alternativami.

Jedinou alternativou jsou svobodne formaty, klidne v soucinnosti (i) s
proprietarnim softwarem.

Mne to prijde tak logicke, ze nechapu jak to vubec nekdo s IQ vyssim nez 120,
coz odhaduji jsme tu vsichni, muze nechapat.

Jakub Ladman