Monopolisti a bojkot (Re: [OT] omyších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz))

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Únor 3 22:57:01 CET 2008

Dne Sunday 03 February 2008 22:52:45 Jan Waclawek napsal(a):
> Nerozumiem. Co je na tomto multiplatformne? Mienite to prevadzkovat na inom
> nez tom jednom konkretnom hardware?
>
> Jedna vec je napisat na jednom prostredi a pustit na druhom; druha, a to
> velmi, velmi odlisna, je prevadzkovat/udrziavat/podporovat v rozmanitych
> prostrediach u rozlicnych uzivatelov.
>
> Porozpravame sa o tom o tych 7 rokov, dobre?

Neni primarnim cilem multiplatformnost, ale ten program je na windows nejen
psan, ale i zkousen a laden a to v nativni podobe, ne emulovane, proste
funguje jak na linuxu (s knihovnou libsdl) tak na woknech (s knihovnou
libsdl)
Kdyby bylo potreba ho distribuovat multiplatformne, tak je to okamzite mozne.
Jakub Ladman