Monopolisti a bojkot (Re: [OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz))

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Únor 3 22:52:45 CET 2008

Nerozumiem. Co je na tomto multiplatformne? Mienite to prevadzkovat na inom nez tom jednom konkretnom hardware?

Jedna vec je napisat na jednom prostredi a pustit na druhom; druha, a to velmi, velmi odlisna, je prevadzkovat/udrziavat/podporovat v rozmanitych prostrediach u rozlicnych uzivatelov.

Porozpravame sa o tom o tych 7 rokov, dobre?

wek