Re: Re: Re: Monopolisti a bojkot (Re: [OT] o my ích linuxu (bylo Reference na www.alza.cz))

Galloth lordgalloth@gmail.com
Neděle Únor 3 22:35:49 CET 2008

Aha. Omlouvam se za hrubku.
Co se tyce obsahu, spatne jste me pochopil, je mluvil o licencni
politice ne o tom, co je skutecne v kodu. To jsou dve rozdilne veci.
Co se tyce obsahu kodu, tak v OS je spousta lidi, jejich motivy nejsou
ciste financni, takze exitence takoveho kodu by pravdepodobne ojevili
a poukazali na ni. Uz jen proto, ze by to byl velmi uspesny zpusob,
jak se prosadit mezi vyvojari OS. Uvedomte si napriklad, ze Linux se
casto pouziva pri vyzkumu na vysokych skolach, kde se do jadra
experimentalne implementuji nove algortimy. Lide kteri toto delaji
museji jadru rozumet a je vysoce pravdepodobne, ze by si toho nekdo z
nich vsiml. A urcite se najde procento lidi, kteri by si to nenechali
pro sebe a zverejnili by to. Ne proto aby zachranili svet, ale proto,
ze ze zverejneni by meli mnohem vetsi prospech nez s utajeni.

Honza