Re[9]: Monopolisti a bojkot (Re: [OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz))

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Neděle Únor 3 21:26:06 CET 2008

Ale jo!! Netvrdím, že to není výchovné odpovědět otázkou .. kdo z vás
to ví?...  a prostě je nechat přemýšlet do příště nechat děcka najít řešení.
Nedělám si iluze, že by to řešila celá třída, ale pokud by se takovéto
věci řešily častěji, tak bych ji bylo pořád víc a víc.

No radši už toho necháme, nebo nám ještě nekdo vynadá, aby jsme si
založili vlastní vlákno :-) Koneckonců by měl i pravdu protože fakt
nevím jak se naše diskuze týká Monopolů, jejich případných bojkotů a i
kdyby, už vůbec nic mě nenapadá proti Alzasoftu :-) a nebohým
hlodavcům :-)
S pozdravem,
 Martin Šaněk
 mailto:sanek.martin@volny.cz