Monopolisti a bojkot (Re: [OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz))

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Únor 3 20:41:38 CET 2008

> Pro prehlednos budu reagovat bodove
> - Ne nejsem rad, ze se nerozhodli pro WinText602, na druhou stranu bych predpokladal, ze stat bude pouzivat normalizovane formaty.
> - Ono je celkem jedno zda to precte lednice ci Linux, podstata je v tom, ze pouzivaji proprietarni format , ktery neni normalizovan
> -Jak komunikuje, treba takto http://www.vzp.cz/cms/internet/cz/Vseobecne/Portal/vzory-smluv
> - Existuji normalizované formáty pro vymenu textovych informaci at jiz nejnoivejsi OpenDocument (ISO/IEC 26300) ci rtf atd.
>
> A jeje, to je sila...
> [...]

Zdravím,

  také si dovolím jednu myšlenku, zcela bez komentáře...
  Dle dostupných údajů je operační systém Microsoft Windows nejmonopolnějším
výrobkem v historii lidstva. Ještě nikdy se před tím nestalo, aby výrobek jedné
jediné firmy byl v tak majoritním použítí na všech kontinentech ve všech
oblastech lidské práce.
  O tom, zda z tohoto faktu vyplývá či nevyplývá nějaké nebezpečí, už opravdu
nebudu diskutovat. Mám na to svůj názor, ale nikomu jej nevnucuji :-).

  S pozdravem Pavel Troller