DDS od Analogu

Petop petop@stonline.sk
Neděle Únor 3 19:53:42 CET 2008

Zdravim.
No to je trosku masochizmus, potak cez a/d prevodnik, dnes v dobe
inkrementalnych cidiel - enkoderov.
Ja mam generator postaveny tiez s ad9833, a plynule riadenie je prave
cez spominany snimac, kaine problem.
Snimac je este zo starej mysky, dnes uz dostat kupit za rozumnu cenu
pekne snimace napr.EC12E2424407 v SOS cca 60Sk.
Tie uz mam pouzite v inych zariadeniach.

S pozdravom
Petop