JRC 4580

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Neděle Únor 3 19:51:30 CET 2008

Ještě mě napadá u té rychlosti přeběhu - ono záleží na tom jak velkou
amplitudu bude mít napětí na výstupu OZ. Neboť teoreticky potřebná
rychlost přeběhu je dána
SR(V/s)=Um*2*PI*fm (V,Hz)
Od kmitočtu fm je výstupní napětí zkreslené(viditelně na osciloskopu).
Platí to pro sinusový signál. Ještě je potřeba výsledek převést na
V/us. U audio výkonových zesilovačů se udávalo 1V/us na každý 1 V
výstupního napětí(odpovídá výkonové šířce pásma cca 150kHz)

Zdeněk