Re: Re[3]: Monopolisti a bojkot (Re: [OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz))

Galloth lordgalloth@gmail.com
Neděle Únor 3 19:43:19 CET 2008

3.2.08, Petr Tomasek <tomasek@etf.cuni.cz>:

> Ze fyzikarka zjednodusovala, resp. nepouzila vsechny vzorecky,
> ktere pouzit sly :D
To je pravda, ale tato odpoved zcela rezignuje na to vysvetlit
studentovi, proc to tak funguje. A zanechava ho temer v domeni, ze
fyzika na to odpoved nezna, kdezto nejaky alternativni ucenec (viz
vlakna o detektoru) toho vi vice, protoze ten svou chybu neprizna a
vymysli si nejakou blbost, kterou to vysvetli. To je alespon muj
pohled na vec. Kdyz jsem studoval na gymplu, tak em zajimalo spise
proc to tak funguje nez ze ve fyzice zjednodusujeme.

Podle me spravna odpoved ani neexistuje, protoze proste bud muze
fyzikar vsechno vedet a vysvetlit to studentovi, ale pak ho zahlti a
on to stejne nepochopi a nebo ho odbude ze je to slozite a ze by to
nepochopil (a mi se pak divime, cemu vsemu lide veri). Takze je to
vzdy o kompromisu.