Re: Re: Monopolisti a bojkot (Re: [OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz))

Galloth lordgalloth@gmail.com
Neděle Únor 3 19:29:36 CET 2008

3.2.08, Jaroslav Buchta <jardabuc@seznam.cz>:
> Jen technicka, recovery DVD se snad da vypalit, je to primo nabizeno pri
> prvnim startu a pak se da ta partition smazat, obnovit system jde z DVD.
> Nedavno jsem znamemu ACER zprovoznoval.
I pak ale recovery CD nenahrazuje instalacni CD napriklad pro
instalaci exiotickych jazyku. Alespon pred nejakou dobou v tom tento
probelm byl. Ci pokud si chic prerozdelit partitiony. A proc mam
kupovat windows dvakrat jen rpoto, ze chci mit jinak rozdeleny disk
nebo proto ze chci psat japonsky?
Mozna uz se to zmenilo, me zkusenosti jsou skoro rok stare z doby kdy
jsem si kupoval notebook...

> Ja treba pouzivam OpenOffice, jako vyucujici na VS mam taky k dispozici
> system, asi I ten Office ale nemam potrebu.
> Viewer na doc je volne ke stazeni, predpokladam, ze I na ten xdoc....
Po stazeni aktualizaci viewer stejne hlasi ze je starsi enz format a
ze se soubor nemusi zobrazit spravne, takze pokud nevim, co tam ma
byt, tak si nemohu byt jisty ze jsem to videl a to byl presne muj
problem...