RE: Re: Monopolisti a bojkot (Re: [OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz))

Jaroslav Buchta jardabuc@seznam.cz
Neděle Únor 3 19:15:41 CET 2008

Jen technicka, recovery DVD se snad da vypalit, je to primo nabizeno pri
prvnim startu a pak se da ta partition smazat, obnovit system jde z DVD.
Nedavno jsem znamemu ACER zprovoznoval.
Ja treba pouzivam OpenOffice, jako vyucujici na VS mam taky k dispozici
system, asi I ten Office ale nemam potrebu.
Viewer na doc je volne ke stazeni, predpokladam, ze I na ten xdoc....

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Galloth
Sent: Sunday, February 03, 2008 6:36 PM
To: HW-news
Subject: Re: Re: Monopolisti a bojkot (Re: [OT] o myších linuxu (bylo
Reference na www.alza.cz))

Ja ani poradne nevim jak to vidim. Musim uznat, ze se mi zatim nakonec
vzdy podarilo vybrat si notebook co mi vyhovoval a byl bez Windows, ale
je to tezke a zacinam mit obavy, aby se to nestalo nemoznym. Prijde mi
spatny obecny trend, ze dva produkty se prodavaji spolu a pokud chcete
ten prvni, musite platit i za ten druhy. Nekdo mi rikal, ze udejne
existuje nejaka smlouva mezi Microsoftem a Acerem, ze proste tyhle NB
budou s temihle Windows a vy si je musite koupit - Nevim jestli je to
pravda, snad ne. Ja mam napriklad jako student VUT pravo si pouzivat
Windows pro sve studijni ucely. A uznejte, ze je docela neprijemne, kdyz
musite zaplatit neco, co vam doma lezi na stole, protoze chcete koupit
novy NB. A navic jeste stejne nedostanete plnou podporu, protoze cast
diskoveho prostoru ktery si platite je casto vyhrazen rpo recovery
partition, coz je jedina moznost, jak instalovat zakoupene windows,
rpotoze CD Vam nedaji. Nemam to z vlastni zkusenosti, ale kamarad na
kolejich se pokousel dostat instalacni CD k takto "zakoupenemu"
produktu. I Microsoft, i vyrobce i prodejce mu CD odmitli dat s tim, ze
na nej ma samozrejme narok, ale ma mu ho dat neko jiny.

3.2.08, Jan Waclawek <konfera@efton.sk>:
> Je hadam vecou predavajuceho, co ponuka na predaj, alebo Vy to vidite
> inak?
>
> wek

prvni vec, kterou harddisk toho notebooku zazije, bude fdisk. A zkuste
to chtit po prodejci! Nejde, nemozne, vylouceno.

Jan Kastil