Re: [OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz)

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Únor 3 19:11:13 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 3.2.2008 od Galloth:

> Jako priklad: Zrovna vcera mi dosly dokumenty ve Wordu ulozene s
> priponou docx (nejaky XMLdoc ci co) a me to proste otevrit neslo.

DOCX je novy format Wordu a to zalozeny na XML. Proto nazev DOCX, jako
DOC XML. Je to sada XML souboru a to cele zazipovane, prejmenovane na
.DOCX. Prejmenuj na ZIP, vybal ven a podivej se, jak to vypada, co je
uvnitr.

To je zajimave, ze vsichni krici, ze Microsoft pouziva nejake sve
formaty, ze chcete otevrene formaty, no a kdyz Microsoft predela
format do XML, tak zase kricite, ze se vam to nelibi a ze to neumite
otevrit. Tedy, co chcete zrovna dnes? :-)

Tak prece, sakra, chlapi, kdyz se meni format dokumentu, je snad uplne
logicke, ze to nepujde otevrit nejakou starsi verzi programu...

Jinak do starsiho Wordu se da nainstalovat nejaky plugin. Jak je to s
temi free, to netusim. Take se da bezplatne stahnout Word Viewer,
ktery to umi take zobrazit a muzes si to precist.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz