MECH / zváranie hliníkových chladic(ov

mp oklovap@gmail.com
Neděle Únor 3 18:58:55 CET 2008

Pán Waclavek,

ochota pomôct( je u Vás zjavná, ale to už je asi rentabilnejšie si to
odliat(, ako mat( pri frézovaní
viac odpadu než produktu... Verte, že sme zvažovali viacero možností.
Ked( už sme pri tom, máte niekto link s technologickým popisom takéhoto
odlievania?
používajú sa na to tuším nejaké granule, ale aké, c(i odkial(? Formu by
sme asi aj vyrobili.
Celkom urc(ite to nebudeme ani odlievat(, ale rád by som vedel, ako sa
to robí.

marián pavolko