JRC 4580

Neděle Únor 3 19:00:00 CET 2008

jednotkovém zesílení. Ten operák má koncový stupeň bez klidového proudu.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Zdeněk lada" <zdenek023ster@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, February 03, 2008 12:37 PM
Subject: Re: JRC 4580

Dobrý den,

U OZ určených na Audio je důležité jaké má OZ zkreslení, dále aby v
datasheetu bylo přímo napsáno že je určen pro tuto aplikaci. Měl by
mít standartní kmitočtovou charakteristiku aby se případně
nerozkmital(extrémem je bývalý MAC157 který byl velmi
podkompenzovaný), malý šum(malé šumové napětí), nízký zlomový kmitočet
od něhož dochází k uplatnění šumu 1/f, vysokou rychlost přeběhu(V/us),
stejnou dobu náběžné i doběhové hrany, pokud možno vysoký kmitočet
prvního zlomu na kmitočtové charakteristiky otevřené smyčky( Open loop
gain vs frekvence)
Naopak vás nezajímají ss parametry jako offset a podobně.

Zdeněk