Re: Re: Monopolisti a bojkot (Re: [OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz))

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Únor 3 19:06:53 CET 2008

----- Original Message ---------------
>Ja ani poradne nevim jak to vidim.

A tak toto zase kvitujem!!!

>Musim uznat, ze se mi zatim nakonec
>vzdy podarilo vybrat si notebook co mi vyhovoval a byl bez Windows,
>ale je to tezke a zacinam mit obavy, aby se to nestalo nemoznym.
>Prijde mi spatny obecny trend, ze dva produkty se prodavaji spolu a
>pokud chcete ten prvni, musite platit i za ten druhy. Nekdo mi rikal,

C'est la vie. Ako niekto pred chvilou spomenul - demonstrativne ich nekupujte ak Vas bude vela, MOZNO si to vyrobcovia rozmyslia.
Alebo mozete vyrabat konkurencne.
Napadlo vas, ze tie notebooky a dokonca aj ten M$Win je az neskutocne lacny?

Ja nevravim, ze je to dobre. Len to, ze s tym aj tak nic nespravite ak budete vseobecne nadavat a plut na M$. Len co sa Vam bude zbytocne dvihat tlak... ;-)

>ze udejne existuje nejaka smlouva mezi Microsoftem a Acerem, ze proste
>tyhle NB budou s temihle Windows a vy si je musite koupit - Nevim
>jestli je to pravda, snad ne.

A preco nie.

Viete ako vlastne vznikol cely "syndrom Microsoft"? Ako sa dostali do popredia? Ze to bola mimoriadne dobre napisana zmluva s IBM, na zaklade ktoreho IBM za KAZDE vyrobene PC zaplatilo M$ licenciu za DOS, bez ohladu na to ci tam bol alebo nebol nainstalovany? A ak sa nemylim, platia to dodnes (a neviem ci kauza Lenovo nahodou nebola finta ako s tymto vypiect).

Je to inak mimoriadne poucne citanie, a je aj celkom zaujimave. Tak isto, ako akekolvek citanie o Billovi Gatesovi III. Nech si uz o nom a M$ myslite cokolvek.

wek