Re: Re: Monopolisti a bojkot (Re: [OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz))

Kosta (mk) info@mcu.cz
Neděle Únor 3 18:50:47 CET 2008

> Netreba byt vobec cynicky. Ver tomu, ze na akademickej pode je naozaj
> vacsie nez bezne percento ludi ktori sa s tymto stotoznia, aj ked hovada
> su vsade vsakano.

To neni cynizmus, to je realita

> [...]
> na tom ci onom pocitaci ide ci nejde, ako sa kompiluje jadro, co vsetko
> treba splnit aby sa skompilovat dalo, preco produkt nejde nainstalovat bez
> pripojeneho rychleho internetu, preco k produktu nie je zrozumitelny
> manual atd. Vysokoskolsky pedagog predsa musi vzdelavat studentov tak, aby
> si osvojili objektivne znalosti z daneho oboru, bez ovplyvnovania
> komercnymi subjektami, presadzujucimi si svoje zaujmy; takze nema cas na
> hratky s pocitacom.
>
> I ked, citajuc konferu, zacinam mat pocit, ze niektori vysokoskolski

Hele, prvni zena byla ve skolstvi, druha je u posty - proto trosicku (ne
moc) mohu posoudit tato dve odvetvi

Ucitel (pedagog) neni povolani, ale diagnoza - to se rikavalo, dnes bych
vsak rekl, ze to je predevsim urednicina. A mas pravdu vsude jsou volove -
treba ted jeden kantor vyzadoval zpracovani ukolu ve Wordu - ne ze bych
nemel MSOoffice, ale principielne mi prislo uchylne aby kvuli ukolu byla
nutnost vlastnit MSO, toz to dostal udelane v OO a anbych mu udelal radost i
v .docx (to je default v novych MSO). Pak jsme se k vuli tomu jeste
sestekali - osobne mi jde o hovno, ale tenhle - take pry akademicky -
pristup neberu.

pozdravem
Kosta (MK)
 Je tezke byt za pitomce - konkurence je prilis velika