Re: Monopolisti a bojkot (Re: [OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz))

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Únor 3 18:29:05 CET 2008

Mno, je naivne sa nazdavat, ze miliony riadkov kodu Linuxov, Mozilly/FF, OpenOffice a spol., resp. ich binarne distribucie ktore su k stiahnutiu, su riadok po riadku resp. byte po byte kontrolovane nejakou nezavislou ci vladnou organizaciou - a vobec kontrolovatelne.

Napadlo vas vobec, co take projekty (aj s chlpami typu organizacia, distribucia, udrzba) stoja? Ste si isti, ze uplne vsetci co na tych projektoch pracuju su nevyliecitelni altruisti, nadsenci, odchovanci flower-power, humanisti a slobodomurari?

wek