[OT] o my

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Únor 3 17:43:00 CET 2008

To nie je racionalne, ale emotivne rozhodnutie.

Racionalne by to bolo keby ste rozhodovali o nakupe vyznamneho mnozstva mysi, napr. pre skostvo alebo tak nejak. Aj tak by to asi M$ nezacitil...

Je v poriadku ze nepouzivate produkty M$, ale da sa to povedat aj inak nez takymto urazenym vykrikom. Uvedomte si prosim, ze takymto militantnym postojom robite celej myslienke OS etc. medvediu sluzbu podobne ako ekoteroristi zivotnemu prostrediu. A navyse este robite aj sebe zle.

A ako mys suvisi s browserom som nepochopil. M$ hardware je predsa minoritny, a aj oni ho chapu skor ako doplnkovy tovar.

wek

-----Original Message-----

From:  Petr Tomasek <tomasek@etf.cuni.cz>
Subj:  Re: [OT] o my
Date:  Sun 3. Feb 2008 14:48
Size:  1K
To:  HW-news <hw-list@list.hw.cz>

On Sun, Feb 03, 2008 at 01:25:00PM +0100, Jan Waclawek wrote:
> Hm, M$ ani ja vyslovene nemusim, ale takyto druh protestu mi pripada rovnako nezmyselny ako zhasanie ziaroviek...

Ale to neni protest (pokud porad mluvite o bojkotu produktu urcite znacky)!
Je to racionalni trzni chovani. Jenom do sveho rozhodovani, zda-li neco
koupit, nebo ne, nezahrnuji jen a pouze kvalitu a cenu daneho vyrobku,
ale i dalsi souvislosti (tj. napr. uvahu, ze cim vetsi bude mit M$ moc,
tim vice mi bude zneprijemnovat zivot...).

A ze to neni jenom nejaka "hra", nebo "protest" muzete videt na prikladu
prohlizecu. Jeste pred takovymi 4-5 roky, kdy mel MSIE mezi prohlizeci
naprostou prevahu, clovek obcas narazil na stranku, kam ho to s jinym
prohlizecem ani nepustilo (a na spoustu stranek, ktere se zobrazovaly
velmi spatne). Stacilo, aby FF dosahl pomerne maleho procenta "na trhu"
a ejhle, najednou takove stranky zmizely a clovek s "alternativnim" prohlizecem
muze "svobodne dychat"...

P.T.

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net