[OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz)

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Neděle Únor 3 17:13:48 CET 2008

On Sun, Feb 03, 2008 at 04:42:22PM +0100, Pavel Kadečka wrote:

> Jestli jste si všiml, začalo to vaším povzdechem, že Alza přestala
> prodávat jeden konkrétní produkt, o Linuxu nepadlo ani písmeno.

To nebyl povzdech, referoval jsem o tom, ze alza.cz (krom toho, ze
v mnoha vecech je velmi dobrym a nadprumernym podnikem) ma
nekdy (z pohledu zakaznika) ponekud zvlastni (a obcas pro zakaznika
neprijemny) pristup ohledne toho, co zaradi do sve nabidky.

To jsem dolozil prikladem s onou mysi. Zadnou radu jsem nehledal.

Vy jste na to reagoval naprosto mimózně tim, ze bych si mel koupit mys bez druheho
kolecka, coz byla zakladni vlastnost, kterou jsem od daneho zarizeni
vyzadoval.

> Co je na tom tónu dementního? Že se jedná o myš MS? Byl by dementní,
> kdybych doporučil podobnou myš třeba od Logitechu?

Ze se mi snazite neco vnutit, aniz bych neco takoveho potreboval.

A vzhledem k tomu, ze se takto ke me chovaji jenom jehovisti,
pojistovaci agenti a poulicni prodavaci masaznich stroju, reagoval jsem
tak, jak se slusi a patri. :D

(To, ze ty bazmeky jsou od M$ pak uz byla jen tresnicka na dortu...)

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net