[OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz)

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Neděle Únor 3 15:51:41 CET 2008

On Sun, Feb 03, 2008 at 03:21:11PM +0100, Filip Kotoucek wrote:
>   co se alzy tyce pripada mi ze prodavaji pouze ty produkty na kterych maji
>   dost procent a jeste jsou pro zdejsi zakazniky dost levni
>   coz je ryze obchodni pristup
>
>   treba z produktu aktualne nabizenych nejakym konkretnim vyrobcem maji
>   treba jen jeden protoze u nej vychazi super nakupka a stale se mohou
>   tvarit jako jedni z tech levnejsich

Ale ja jim to nijak nevycitam, ja na to jen upozornuji, ze se takto
chovaji (i kdyz z to nedokazu popsat z pohledu obchodnika tak, jako vy;)...

(I kdyz na druhou stranu bych mozna cekal, ze u jedinecneho zbozi, jako
je napr. dvoukoleckova PS/2 mys budou mit na sklade alespon par kousku
od jednoho druhu. To by je nezabilo a zakaznici by byli spokojenejsi;)

P.T.

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net