[OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz)

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Neděle Únor 3 15:00:14 CET 2008

On Sun, Feb 03, 2008 at 02:50:51PM +0100, Tomáš Koželuh wrote:
> Abych se přiznal, nesledoval jsem celou tuto diskuzi o myších, ale spousta
> novějších modelů nabízí "výkyvné" scrollovátko, tedy do boku se neskroluje,
> ale pouze vychýlí kolečko. Nestačilo by to?
>
> Čest práci a rukám klid!
>
> BY: Mr. Death

Ach jo, tak naposledy:

 - mys, kterou jsem kdysi kupoval v alza.cz (tehdy jeste Alzasoft) je
A4Tech WOP-35. Je dvoukoleckova, PS/2 a levna. Vyhovuje mi.
 - alza.cz ji uz neprodava a to byla moje vytka na alza.cz
 - tato mys je bezne k dostani u jinych prodejcu.

Ani kolecko na klavesnici, ani "vykyvne" scrollovatko mi neprijdou tak
dobre reseni, jako obycejna dve kolecka. Tak se prosim nedivte, ze me
stve, kdyz mi zacnete vnucovat "reseni", jake vubec nepotrebuji...
(Pripominam, ze puvodni dotaz znel: zhodnoceni alza.cz...)

P.T.

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net