Monopolisti a bojkot (Re: [OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz))

Neděle Únor 3 14:30:10 CET 2008

Pavel Troller píše:
> Máte pravdu, nikdo mne vlastně k ničemu nenutí, dá se to přeci vždycky
> udělat jinak :-).

    To mám právě na mysli, nemusím mít Excel, nechám si to poslat na
papíře, nebo dojdu k někomu, kdo mi to může z toho Wordu vytisknout a
dám to pak zpět.
> Inu, ono je to tak: Pes zahnaný do kouta hodně štěká. Vžijte se do duše
> člověka, který proto, že se svobodně rozhodl jít svojí cestou, denně slyší
> výroky jako: "Hele, on asi nemá ani na windows", nebo "Nojo, linuxák, to je
> určitě blázen, nejspíš to bude úchyl i jinak", eventuelně prostě stačí, když
> přijde do obchodu a zeptá se s nevinnou tváří: "A tenhle /scanner/printer/myš
> má podporu v Linuxu ?", a prodavač ho málem za to nechá deportovat do Gulagu.

    Tak to by byla moje poslední návštěva podobného obchodu. Dneska jich
je tolik, že si lze vybrat. Tady u nás je dokonce jeden, kde jsou
zaměření spíše na Linux než na Windows, ačkoli mají oboje a na zdi
certifikáty MS :-)

>   A ještě jednu věc bych navrhl k Vašemu ctěnému uvážení: Neházejte prosím "do
> jednoho pytle" agresivní jedince a linuxáky. Mohlo by se to někoho dotknout.
> Ano, jsou mezi námi takoví, ale jsou i jiní. A naopak agresivní jsou i ostatní,
> viz ten root.cz.

    Já nikoho neházím do stejného pytle, stejně tak se nepovažuji za
agresevní Windowsačku. Už proto, že doma mám jeden Linux na disketě a
používám jej pro testování pamětí. Jinak mi ale k srdci nepřirostl. V
minulosti jsem ho zkoušela, ale prostě to nějak není ono. Nebo spíše
nebylo. Dneska nevím, zkoušet se mi to nechce, společné žití dvou
systémů není zrovna ideální. Tedy z mého pohledu. I když možná že
FreeDos a Windows spolu nakonec budou fungovat :-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186