[OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Únor 3 13:25:00 CET 2008

Hm, M$ ani ja vyslovene nemusim, ale takyto druh protestu mi pripada rovnako nezmyselny ako zhasanie ziaroviek...

Pritom ta povodna poznamka bola IMHO myslena tak, ze si predsa podobnu funkcionalitu mozete doplnit aj v *nuxoch - napokon, o tom Open Source je, nie?

Ked uz je ten piatok... ;-)

wek

---- orig.message ---

> Skuteènì by mì zajímalo, proè slovo "Microsoft" pùsobí na linuxáky
> jako èervenej hadr na bejka.

Tøeba kvùli licenèní politice Microsoftu ? Jsou to lidé, kteøí si zvolili
urèitý druh svobody [...]