JRC 4580

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Neděle Únor 3 10:39:42 CET 2008

Co se toho týče, jsou tam dva stab. L7805 a L7905, a je to první zvukovka,
která je opravdu potichu, když je to na místě. Snad bude někoho zajímat, (i
když je to už OT), je to tahle:
http://www.audiotrak.net/products/prodigy71hifi/
No a právě všech pět výstupních OZ JRC 4580 je v paticích. Přímo to láká k
apgrejdu. (který je mimo jiné výrobcem zmiňován v manuálu)
PS. V příloze je jeden test v programu RMAA
Vladimír

Já bych se na tý zvukovce kouknul taky jak je tam řešené napájení -
měl by tam být filtr a nějaký 7809 nebo podobný stabilizátor. Pokud by
to výrobce nějak ošidil, tak na výstupu bude "hrát" např. harddisk.

P.K.