[OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz)

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Neděle Únor 3 10:47:59 CET 2008

> Skutečně by mě zajímalo, proč slovo "Microsoft" působí na linuxáky
> jako červenej hadr na bejka.

To je velmi jednoduche. Protoze se mi celou dobu snazite vymluvit
neco, o cem vim, ZE a PROC to potrebuji (dve kolecka) a NEPOTREBUJI
o tom diskutovat. A protoze proste predpokadate, ze vsichni kolem
musi byt jako vy a pouzivat stejne nesmysly (produkty microshitu) jako vy...

Reaguji na tenhle dementni ton...

> Jen jsem se snažil poradit, nechápu co vás vede k tomu mě napadat. S

Jak rikam, presne proto, ze delate presne stejnou zhovadilost, jako
panove prodavaci z alza.cz. Neprisel jsem se ptat, kolik kolecek
ma mit moje mys, mam v tom jasno, nepotrebuje dementni kecy o tom, ze
nekdo jiny dve kolecka nepotrebuje.

> použije zřídkakdy. Navíc ta myš byla jen v provedení PS2, a některý
> počítače ho už dneska nemaj (MS Intellimouse je USB a s redukcí
> funguje i na PS2, ale to asi většina USB myší).

Eeee? A co jako? JA CHCI mys s rozhranim PS/2, tak VIM, proc to delam!
A nikdo se Vas v tomhle ohledu na radu neptal, tak proc cloveku vnucujete
svoje nesmysly?

> Tak tenhle výlev vůbec nechápu.

To neni vylev, jenom zduvodnuji, proc zadne veci od M$ nemam v umyslu kupovat (pokud
to neni nezbytne nutne). Myslim, ze je to legitimni...

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net