Re: Záhadné součástky

azehw azehw@volny.cz
Neděle Únor 3 10:15:06 CET 2008

Varistory  600V a 390 V. Zkuste je změřit. Podobne jsem bral u slona.
AZE
----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, February 03, 2008 9:47 AM
Subject: Záhadné součástky

Hezké ráno přeji,

    marně pátrám po dvou součástkách a nevím, co jsou zač. Obrázky jsou
na adresách:

    http://www.sasa.monty.cz/TMP/ufo_1.jpg
    http://www.sasa.monty.cz/TMP/ufo_2.jpg

    Je to z nějakého modulu, o kterém vím jen "To je nějaká přepěťová
ochrana, zkus to opravit". Což mi řekl šéfix.

    Hledala jsem alespoň výrobce, logo je takové otočené "R" a "U". To
"R" je spíše jako "JA" v azbuce. Stránku
http://www.elnec.com/support/ic-logos/?method=logo znám a ráda používám,
ale nenašla jsem to tam.

    Může mi někdo prosím poradit, co to vlastně je?

Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186