Záhadné součástky

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Únor 3 09:53:46 CET 2008

> Hezké ráno přeji,
>
>     marně pátrám po dvou součástkách a nevím, co jsou zač. Obrázky jsou
> na adresách:
>
>     http://www.sasa.monty.cz/TMP/ufo_1.jpg
>     http://www.sasa.monty.cz/TMP/ufo_2.jpg
>
>     Je to z nějakého modulu, o kterém vím jen "To je nějaká přepěťová
> ochrana, zkus to opravit". Což mi řekl šéfix.
>
>     Hledala jsem alespoň výrobce, logo je takové otočené "R" a "U". To
> "R" je spíše jako "JA" v azbuce. Stránku
> http://www.elnec.com/support/ic-logos/?method=logo znám a ráda používám,
> ale nenašla jsem to tam.

> [...]
Zdravím,
  dle mého názoru jsou to normální keramické kondíky, mohly by to být ale
i nějaké nelineární prvky pro svádění špiček, kdo ví.

Ovšem vím s jistotou, že to otočené R a U není logo výrobce, ale nějaké
označení konformance s něčím, tuším že severoamerickým standardem - je to
něco jako takové to CE označující splnění konformance pro evropský trh.

S pozdravem Pavel Troller