OT: Reference na www.alza.cz

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Sobota Únor 2 14:28:43 CET 2008

On Fri, Feb 01, 2008 at 08:57:10PM +0100, Pavel Kadečka wrote:

> Tak přesně tuhletu jsem měl, ale co je platnej dobrej hardware, když k
> němu není odpovídající software. Dvě kolečka jsou zajímavý, ale v
> praxi je člověk stejně moc nepoužije, co mě ale nejvíc zklamalo je

Me to pod linuxem fungovalo docela dobre, jedno kolecko pro vertikalni,
druhe pro horizontalni scrollovani, k tomu mi staci standardni tri tlacitka
a vic ke stesti nepotrebuji ;)

> omezený programování tlačítek - software/ovladač nabízel jen možnost
> přiřadit jim funkci z pevně daného seznamu kláves. Zatímco software od
> microsoftu umožňuje vybrat jakoukoliv klávesu nebo kombinaci kláves -

Zadny software od microshitu nepouzivam a NEBUDU!

> já osobně používám boční tlačítka myši pro přepínání mezi panely ve
> Firefoxu, listů v Excelu a rozvržení v Autocadu - to je kombinace
> kláves Ctrl-PgUp a Ctrl-PgDn. Navíc se ty tlačítka můžou chovat v
> každý aplikaci jinak (v Elcadu mám nastaveno PgUp a PgDn, což je skok
> na předchozí / další stranu).
>
> Kupte si radši tuhle myš:
>
> http://www.alza.cz/opticka-mys-microsoft-intellimouse-optical-1-1-d63834.htm
> http://www.alza.cz/mys-microsoft-intellimouse-optical-opticka-ps-2-usb-cerna-black-bulk-d71554.htm

Ale tyhle mysy nemaji dve kolecka a to je muj POZADAVEK, rozumite vubec cesky?

(A navic jsou od microshitu a ja nemam tohoto monopolistu v umyslu nijak
podporovat, zvlast, kdyz mi jakozto linuxakovi ztezuje zivot, kde se da...)

P.T.

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net