Zkusenosti - GME :-(

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Sobota Únor 2 13:56:17 CET 2008

Mno, seznam mam vzdycky, coz o to. Ale priprava na webu... pockam az budou
mit ten novy system a uvidim.
Kdyz jsem to delal pres web s osobnim vyzvednutim, cekal jsem skoro tyden na
vyzvu a jeste v pytliku nebylo vsechno i kdyz na webu dostatek kusu meli a
na prodejne taky.
PK

PS:
2 ruzne ("modelarske") nabijecky co mam doma tu Li-Ionku nabily uplne v
pohode. Ale mozna, ze on myslel obyc. nabijecku, ktera treba nema ani
program na Li-Ion.
Az tam pujdu priste, dam mu vedet.