OT: info 24print.cz

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Sobota Únor 2 12:05:42 CET 2008

Nechal jsem si udělat nějaké fotografie o rozměru A3 (30x40) na
24print.cz.  Fotografie sice tisknou na laserové barevné tiskárně,
nicméně výsledek je poměrně kvalitní, při porovnání s tiskem na ploteru
který mám k dispozici není na první pohled patrný rozdíl.
Vzhledem k tomu, že fotografie vyjde na 20kč a poštovné je zdarma je
výsledek opravdu výborný. Tisknou i na papír  250g. Dělají i pěkné
kalendáře atd.... Proto jsem si dovolil informovat zdejší komunitu,
jelikož vím, že je tu mezi námi i pár fotografů. 24print cz dělají ještě
klasické A4 ( cca 20x30) za cenu 10kč. Platí se předem na účet, fotky
dorazily cca po 4 dnech (  takřka 24 hod po přijetí mé platby na jejich
účet)