Castecne OT: Jakou prihlasit zivnost

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Únor 2 11:27:14 CET 2008

Zdravim,

potrebuji si rozsirit sbirku zivnostaku na vyrobu elektroniky. Dival
jsem se na prehled volnych zivnosti a vychazi mi z toho tato:

Výroba a opravy elektrických strojů a přístrojů a elektronických
zařízení pracujících na malém napětí a výroba elektrického vybavení	-
elektrických strojů a přístrojů pracujících na střídavém napětí nižším
než 50V nebo na stejnosměrném napětí nižším než 75V
- elektronických zařízení pracujících na střídavém napětí nižším než 50V
nebo na stejnosměrném napětí nižším než 75V
- elektrického vybavení

Programovani a instalace kabelaze do bezpecneho napeti uz mam. Je to vse
co potrebuji? Staci mi ohlasit jen tuto zivnost?

--
Radek Vicek