Reference na www.alza.cz

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Sobota Únor 2 01:51:38 CET 2008

Ahoj
Mě se to v pražském GM stalo mnohokrát, a řekl bych je to rovnoměrně rozloženo
v čase, takže to není zase taková náhoda.
S úrovní obsluhy a její ochotou jsem také víceméně nespokojen.
Ale na druhou stranu maj tam toho opravdu hodně a jsou na hned u metra a navíc
na B což je pro mě nezaplatitelná výhoda.
Vzhledem k tomu, že pracuju na Andělu, potřeboval bych aby se aspoň probrali
ti dva soudruzi z EPA, protože tam už je marná práce vůbec chodit, to je u mě
vůbec nejhorší prodejna součástek posledních let (o šíři výběru ani tak
nejde, ale že za nemoderní součástky chtějí mnohonásobek sloních cen)

Poslední dobou ale stejně objednáváme vesměs z velkoobchodů a snažíme se z
většiny přehodit nákupy na firmu co nám desky osazuje, protože to poptávání,
objednávání a další administrativa je hnusná a zdržující práce.
Ale když člověk ten odpor (a pod.) potřebuje hned, jinak stojí práce ... (ne
že by mezitím nebylo co dělat, ale když mě výsledek toho experimentu tak moc
zajímá, nedokážu se pořádně soustředit na jinou práci)

Padla tu zmínka o farnellu, ten má opravdu skvěle zásobený sklad a pro
bastlení nebo vývoj je to neocenitelný distributor, ale ty ceny!!!!!!!!!!!  -
pro výrobu v mnoha případech skutečně nemožné.

Abych se alespoň rámcově dotknul předmětu, tak s alza mám také pouze pozitivní
zkušenosti.
Tedy až na jedno pochopitelné zaškobrtnutí.
Jedna objednávka mi od nich šla 14 dnů, ale pravda objednával jsem 20.12. a to
měli s vánočními nákupy asi co dělat.
S radostí využívám možnosti mít zboží přivezeno ještě týž den messengerem, ale
už jsem si od nich objednával i dopravu poštou i ppl.

Jakub Ladman