Reference na www.alza.cz

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Únor 1 21:14:40 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 1.2.2008 od Bitovod:

> A kdyz maji ty nove faktury a budou mit i novej web, budou mit take
> nove skladniky a prodavace?

To nevim, na to jsem se neptal. Ja tam nechodim, tak me to ani vlastne
nezajima. Objednavam po internetu a tedy me zajima, jestli prijde
vsechno a kdy to prijde. A jsem velmi spokojeny.

> Kdyz ale ted vidim, jak "funguje" prodej pres pult, tak nemam
> nejmensi chut testovat, jak to funguje na dobirku, kde nemam
> absolutne zadnou moznost, jak prodavacet taktne upozornit, ze sahnul
> do jiny krabicky - tam se to dozvim az po zaplaceni.

To se mi snad jeste nestalo, aby mi z GME prislo neco jineho. Mozna
nekdy prislo neceho o neco malo mene nebo vice, ale nikdy ne nejake
jine soucastky.

> Zaplatpambu za GES, tam toho sice maji fyzicky pulku,

Pulku, jo? To ani nahodou. Maji co do sortimentu tak slabou 1/5 a
navic polovinu z toho nemaji skladem s tim, ze dodani mozna tak za pul
roku.

> ale zato jsou aspon slusni a casto i ochotni (alespon od nich chodim
> otravenej z nakupu vyrazne mene casto).

To posoudit nemuzu, nikdy jsem tam nebyl, jen jsem tam objednaval.
Zato uz mi od nich prislo 2x neco uplne jineho, pritom tam objednavam
daleko mene nez v GME.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem