OT: Reference na www.alza.cz

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Únor 1 20:57:10 CET 2008

1.2.08, Petr Tomasek <tomasek@etf.cuni.cz>:
> Jedinej problem bych videl v sortimentu. Uz se mi parkrat stalo,
> ze nejaky produkt (jedinecny) najednou stahli z prodeje a
> clovek si myslel, ze uz to prestali vyrabet a pozdeji zjisti,
> ze to neni pravda a ze jine obchody to nabizeji.
>
> Konkretni priklad:
>  http://www.alza.cz/mys-a4tech-wop-35-4d-opticka-ps-2--d40844.htm
> (Jinou dvoukoleckovou ps/2 mys alza uz nenabizi. :( )

Tak přesně tuhletu jsem měl, ale co je platnej dobrej hardware, když k
němu není odpovídající software. Dvě kolečka jsou zajímavý, ale v
praxi je člověk stejně moc nepoužije, co mě ale nejvíc zklamalo je
omezený programování tlačítek - software/ovladač nabízel jen možnost
přiřadit jim funkci z pevně daného seznamu kláves. Zatímco software od
microsoftu umožňuje vybrat jakoukoliv klávesu nebo kombinaci kláves -
já osobně používám boční tlačítka myši pro přepínání mezi panely ve
Firefoxu, listů v Excelu a rozvržení v Autocadu - to je kombinace
kláves Ctrl-PgUp a Ctrl-PgDn. Navíc se ty tlačítka můžou chovat v
každý aplikaci jinak (v Elcadu mám nastaveno PgUp a PgDn, což je skok
na předchozí / další stranu).

Kupte si radši tuhle myš:

http://www.alza.cz/opticka-mys-microsoft-intellimouse-optical-1-1-d63834.htm
http://www.alza.cz/mys-microsoft-intellimouse-optical-opticka-ps-2-usb-cerna-black-bulk-d71554.htm

Přišel jsem k ní jako slepej k houslím, když mi ji přidělili v práci a
po nějaký době jsem si ji koupil i na doma.

P.K.