Reference na www.alza.cz

Bitovod hw@prelude.cz
Pátek Únor 1 20:28:42 CET 2008

A kdyz maji ty nove faktury a budou mit i novej web, budou mit take nove
skladniky a prodavace? Protoze pak by to mohl byt vyborny obchod :)

Kdyz ale ted vidim, jak "funguje" prodej pres pult, tak nemam nejmensi chut
testovat, jak to funguje na dobirku, kde nemam absolutne zadnou moznost, jak
prodavacet taktne upozornit, ze sahnul do jiny krabicky - tam se to dozvim
az po zaplaceni.

O tom, co si lze od slona prinest pote, co prodavac dostane do ruky seznam,
vytistenej s jejich objednacima cislama z jejich eshopu, pokud clovek -k
velike radosti dalsich cekajicich- neprojde ten seznam jeste jednou u kasy s
tim, co pred nim fyzicky lezi, se asi ani moc sirit nemusim ("no jo, 'sem se
prehlid" s tonem "a co jako ma bejt?!?").

Zaplatpambu za GES, tam toho sice maji fyzicky pulku, ale zato jsou aspon
slusni a casto i ochotni (alespon od nich chodim otravenej z nakupu vyrazne
mene casto).

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert@clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, February 01, 2008 6:21 PM
Subject: Re: Reference na www.alza.cz

Puvodni zprava ze dne 1.2.2008 od Bitovod:

> No oni ti "roboti" maj svoje klady - s chuti vymenim dejme tomu
> veskere osazenstvo prazske prodejny U slona za nemyslici,
> nenasratelne, profesionalne a pohodlne fungujici roboty...

Co porad vsichni mate s tim slono-mamutem? Ja tam zrovna ted
objednaval ve stredu pozde odpoledne pres web a dnes to vsechno krasne
prislo.

PS: Maji nove faktury a za par dni budou mit i novy web :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz