ISP programator

Zdenek zdej@atlas.cz
Pátek Únor 1 18:34:17 CET 2008

Vazeny p. Puobis,

jsem rad, ze jste mi to vysvetlil. To "utajeni" mailovych kontaktu
pusobi dost "odtazite". Jestli jde jen o spam, tak by to prece slo resit
i jinak (opsani kodu z obrazku je asi nejcastejsi).

Pozadavek na AlgOR jsem poslal cca pred 2 roky. Bylo zamitnuto. Kdyz
jsem chtel vedet duvod bylo mi sdeleno neco jeko "hardwarova
nedostatecnot programatoru". Je to dlouho, nechytat prosim za slovo.

Zdenek