OT: Java (WAS Re: ISP programator)

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Pátek Únor 1 18:16:57 CET 2008

Vidim, ze povest Javy se stale drzi, neda mi to

ad lenost:
co se obecne vykonu tyce, pokud ma aplikace dost pameti (a tudiz
nezdrzuje garbage collecting), tak uz se rychlost radove nelisi od
kompilovanych (je pomalejsi, ale ne desetkrat). Kdyby to bylo tak
zoufale, nebyla by Java zakladem rady aplikacnich serveru a jinych
enterprise aplikaci.
Co se tyka rychlosti gui, do verze 5 vcetne to opravdu byla zoufalost,
v sestce doslo k vyraznemu zlepseni (skoro bych rekl radove). Pokud
mate nejakou aplikaci s linym gui, doporucuju zkusit novou JRE :)

ad osklivost:
ano, vyrobit ohavnou aplikaci v Jave da o dost mensi praci nez v
delfach (zvlast pokud se gui programuje a ne klika)
Velka cast ohavnosti plyne i ze starych aplikaci psanych jeste v AWT.
Rozumne napsana aplikace ve Swingu nebo v SWT (Eclipse) uz vypadaji o
dost lip...

KR